احتمالا تا حالا از خبر این جسمی که توسط کارکنان اداره امنیت عمومی و اداره حفاظت از حیات وحش روز ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) در حال انجام ماموریت خود برای شمارش گوسفندان با این شیء فلزی شکل دراز و درخشان در صحرای سرخ ایالت یوتا روبرو شده بودند و در نزدیکی این شیء مرموز فرود اومده بودن تا به بررسی آن بپردازن.،مطلع شدین.
و میدونین که جنس آن از فولاد ضدزنگ و تقریبا اندازه دو برابر قد یک انسان معمولی هست.
حالا پس از انتشار عکس هایی از این جسم، برندهای مطرح آروم ننشستن و از این مسئله توی شبکه های اجتماعی شون به نفع خودشون استفاده کردند.
در زیر چند تا از اون ها و کپشن هاشون(زیرعکس ها) رو میبینیم، البته احتمالا شبیه استفاده از این جنس عکس العمل برند ها رو توی توئیتر در ادامه شلوار دیجی کالا دیده بودین و فکر میکنم این تعامل و همسویی برندها با اخبار یا اتفاقات روزمره فوق العاده برای نزدیک شدنشون به مخاطب و حس هم ذات پنداری شون مفیده، نظر شما چیه؟
برند McDonald’s

برند Southwest Airlines

برند The Home Depot

برند Burger King


برند Walmart

برند Busch Beer

برندTetris

برند Cleveland Cavaliers

برندSlim Jim

برند Kum & Go

برند Aviation Gin

برای برندهایی مثل تسلا هم کاربران چیزهایی رو طراحی کردند که اگه دیدمشون باز براتون میزارم.
به اشتراک گذاری تون باعث مفرح ذات و ممد حیات هست.😍





